20.10.10

Mga Pasi'aw napud..

kining mga kinumedya gkan kini sa akong frend na sexy... si ma'am Grace Dacera Pontillas ...

BATA: Lord, gae ko bike!..
pagkaugma, la xay nadawat...unya ngau xa usab..pro wla ghapn..

"LORD, KUNG GUS2 PA NIMU MKIT-AN IMUNG MAMA, IHATAG ANG BIKE!

-------------------------------------------------------------------------------------------
Bhalag saging bsta labing.
Bhalag mais basta ang ngisi tam-is, kaysa humay unya mag-sigeg away.
Bhalag magkaon ug dukot bsta d lang gubot.
bhalag magsud-an ug ginamos bsta ang gugma tim-os
Mag-unsa mn nang adobo kun pirmeng galagubo.
Bhalag magkaon ug kamunggay bsta ngkahinigugmaay!...:-)
-------------------------------------------------------------------------------------------
Mga simpleng PANGARAP:

PEDRO: gs2 ko maging nurse pra mk2long sa KAPWA.

ERNING: ako doktor pra mkgamot ng KAPWA.

NENE: ako superhero para makasagip ng KAPWA.

KIKO: ako mayor,,22lungan ko KAPWA ko.

LINO: ako presidente, maglilingkod ako sa KAPWA.

JUAN TAMAD: ako? gus2 ko maging.........KAPWA para HAYAHAY...
hehehehe
--------------------------------------------------------------------------------------
malupit man ang buhay malungkot man ang yong puso may luha man saung mga mata! palagi mong tandaan 3 bagay:
1. cute ka
2. ako pud
3. sila dili!

di nato cla migo noh????? hehehehehe
--------------------------------------------------------------------------------------
pamilya kumakain ng noodles-

ANAK: Dad, buntis po....
(mom & dad napatingin sa anak)
ANAK: Buntis po ako...hindi ako makakagraduate...mahirap po ako
makakagraduate...mahirap po ba ang mabuntis?
MOM: mahirap maging ina, lalo na sa isang ambisyosong bading na
kagaya mo!
--------------------------------------------------------------------------------------
AMAHAN: Buros akong anak, pakasli!
UYAB: minyo ko nong....areglo na lang, 1.5M pag Lalaki, 2M kung babae...
AMAHAN: ok, pero kung makuhaan, usabi baya ha????

No comments:

Post a Comment